Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Jennifer Edberg - 2 maj 2013 09:47

Heeeej!

 Har precis kommit hem från ett shoppingcenter som heter Xidan. Där fanns det så himla mycket grejer. För det fanns så himla mycket blandat med affärer. Jag köpte 4 tröjor, guld örhängen och 5 iphoneskal haha

Det är ett ställe jag tipsar om och som jag verkligen kommer åka till igen!

Det var väldigt mycket folk, så att efter att ha gått där i en hel dag, så finns det fortfarande affärer du inte varit i eller ens hunnit se.

Jag började gå i Xidan Outdoor Market och där fanns det mycket saker till ett billigt pris. Jag köpte alla skalen för 15 Yuan, vilket motsvarar ungefär 16 svenska kronor. Där kunde man också pruta så det var ju ett stort +.

Efter jag varit där så var vi i Grand Pacific, och där var det lite mer exklusivt, mycket märkeskläder och dyra smycken.

Dem hade mycket märken som vi här hemma i Sverige har, så som Nike, Adidas osv. Jag vart kär i en tröja, men den kostade 1500 yuan, vilket betyder 1605 kronor. Äsch vi får väll se om jag skaffar mig ett jobb här eller inte.

Nu ska jag gå ut på en dejt, med en kille jag träffade på rundvandringen, han är också från Sverige. Så vi får se hur det går. XOXO jennifer 


       


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards